Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
Regisztráció nélkül is le tudsz adni rendelést.
A regisztrált felhasználók fiókjukba belépve gyorsabban tudnak leadni rendelést, mivel adataik korábban már mentésre kerültek és így a vásárlás során nem kell azokat újra megadni.
Mi a rendelés menete?
A „kosár" ikonra kattintva a kiválasztott termék(ek) adatai (játék elnevezése, darabszáma, bruttó vételára) bekerülnek virtuális kosaradba, amit a képernyő jobb felső sarkában lehet megtekinteni a bevásárlókocsira kattintva.
A játékok darabszáma a „+” és „ -” ikonokra való kattintással módosítható. A kosaradba helyezett termék(ek) az ugyanitt található „Eltávolít” feliratra való kattintással a kosárból tudod eltávolítani.
Ha szeretnéd megvásárolni a termékeket, kattints a "tovább a pénztárhoz" ikonra. A megrendelés véglegesítésénél módosíthatod adataidat, kiválaszthatod az átvételi és a fizetési módot, valamint megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez.
Fogadd el a vásárlási feltételeket és kattints a „megrendelés elküldése” gombra.
A megrendelésed véglegesítését követően a webáruház rögzíti a megrendelésed és e-mailben visszaigazolást küld.
A megrendelésed akkor tekinthető véglegesnek, illetőleg a szerződés akkor tekinthető létrejöttnek, ha a webáruház a megrendelésed visszaigazolta e-mailen keresztül.
A weboldalon található árak megegyeznek a Játéksziget üzleteiben lévő termékek áraival?
A webáruházban feltüntetett árak kizárólag a weboldalon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek.
Miért jó, ha feliratkozok a hírlevélre?
A hírlevélre feliratkozók értesülnek az újdonságainkról, a legkedvezőbb árainkról, különleges ajánlatainkról és az aktuális nyereményjátékainkról.
Utalvánnyal is fizethetek?
Üzleteinkben elfogadjuk az Erzsébet Ajándékutalványokat, valamint a Játéksziget által kibocsátott utalványokat. A weboldalon leadott rendelések esetében erre nincsen lehetőség.
Hogyan tudom megadni, hogy egy játékból melyik karaktert szeretném megrendelni?
A különböző karakterek külön termékként szerepelnek az oldalon. Bizonyos termékek esetében nem áll mód a karakter kiválasztására és megadására, így ezesetben véletlenszerűen kerül a csomagodba a rendelt játék valamely variánsa!
A képre történő kattintással nem tudod kiválasztani a karaktert
Hogyan tudom átvenni a rendelésem?
A megrendelt terméket átveheted:
- kérheted házhozszállítását GLS futárszolgálattal, vagy
- a Magyar Postával
- átveheted a Posta Pontokon és csomagautomatában
Mikor kapom meg a rendelésem?
Amennyiben munkanapon 14:00 óráig leadod rendelésedet, akkor várhatóan aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. A GLS és a Magyar Posta által vállalt házhozszállítási idő 1 munkanap, így a következő munkanapon megérkezik hozzád csomagod. Miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak, azután a csomag útját nem tudjuk befolyásolni.
A 14:00 óra után leadott rendelések, már csak a következő munkanapon kerülnek feladásra. Hétvégén és munkaszüneti napokon leadott renelések a következő első munkanapon kerülnek feldolgozásra és ettől számított következő munkanapon kerülnek kiszállításra.
Amennyiben a GLS vagy Magyar Posta házhozszállítását választod, akkor a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül megkapod csomagodat.
Amennyiben Posta Pontra vagy csomagautomatába kéred rendelésedet 1-2 munkanapon belül, a kiválasztott Pontra érkezik csomagod.
A húsvéti, Black Friday és Karácsony előtti időszakban a normál szállítási idő megnövekedhet és akár 4-5 munkanapot is igénybe vehet. Az aktuális szállítási időt a termék adatlapon, a vásárlás leadása előtt és a rendelést visszaigazoló e-mailben jelezzük feléd!
Kettő vagy több rendelést adtam le, mi a teendő?
A rendelések feldolgozása folyamatos! Amennyiben olyan fázisban van még raktárunknál mind a két csomag státusza, hogy tudunk még módosítást véghez vinni, úgy igyekszünk ezt megoldani, azonban előfordulhat, az is, hogy már olyan státuszban lesz csomagod, melynél már sajnos nincs lehetőségünk a rendelések összevonására, hiszen egyik rendelésed már lehet összekészítésre került! Kérjük figyelj arra, hogy egy rendelést adj le, ellenkező esetben mind a két rendelés esetleges szállítási költsége felszámításra kerül.
A szerződés alakisága
A webáruházban leadott megrendelésed alapján elektronikus úton jön létre a szerződés.
Szerződések iktatása és utólagos hozzáférhetősége
A közöttünk létrejövő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A webáruházunk a szerződéseket iktatja és 5 évig megőrzi. Ezen időtartam alatt a szerződés számodra utólag is hozzáférhető.
A szerződéskötés nyelve
A közöttünk létrjövő szerződés magyar nyelven kerül megkötésre.
Online vitarendezési platform (ODR)
Lehetőséged van az ún. online vitarendezési platform (ODR) igénybevételére és a Webshoppal megkötött szerződéssel kapcsolatos panaszodnak ezen platformon keresztül történő benyújtására és a felmerült jogviták ezen platformon keresztül történő rendezésére.
Az ODR online vitarendezési platform az alábbi internetes oldalon érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Békéltető testület előtti eljárás lehetősége
Vásárlásoddal kapcsolatos jogvita esetén a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed, a jelen üzlet, illetve a Formatex Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatsz. A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetősége és levelezési címe az ÁSZF-ünk mellékletében találod meg.
A békéltető testület a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai szerint jár el, különös tekintettel az 1997. évi CLV. törvény 18-37. §-aiban foglaltakra.
Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
Ha mégsem szeretnéd, hogy rendelésedet feladjuk számodra, akkor lemondási szándékodat szóban vagy e-mailben jelezheted felénk! Amennyiben a rendelésed még nem került feldolgozásra, akkor csomagod nem kerül kiszállításra, azonnal töröljük azt! Ha már rendelésed feldolgozása megtörtént, akkor sajnos már nem tudjuk a folyamatot megállítani! Ilyenkor utólagos kérést küldünk a GLS futárszolgálatnak, hogy ne szállítsák a csomagot. Azonban előfordulhat, hogy a futárszolgálat sem tudja már a kiszállítást megakadályozni. Ebben az esetben kérjük, ne vedd át a megrendelésed, nem lesz semmi probléma, ha az átvételt megtagadod.
Hogyan tudok a vásárlásomtól elállni?
A termék átvételétől számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a 14 napba a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Az elállási szándékod szóban (telefonon vagy a Webáruház székhelyén), írásban (postai úton vagy a Webáruház székhelyén átvetett levélben) vagy e-mailben közölheted vagy nyilatkozat‑minta útján.
Az elállási jogodat indokolás (külön magyarázat) nélkül gyakorolhatod.
Az elállási jogodat a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatod.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldened a 14 napos jogszabályi határidőn belül.
A terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles vagy Nekünk visszajuttatni.
Elállás esetén legkésőbb az elállást tartalmazó jognyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül fizetjük vissza az általad megfizetett teljes összeget (a termék vételárát és a szállítási költséget is), az által kért formában, az irányadó jogszabályi előírások által meghatározott keretek között.
Amennyiben nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választtotad az elállás esetén az ebből adódó többletköltséget nem kell megtérítenünk.
Elállás esetén a termék visszaküldésének költségei Téged terhelnek.
Amennyiben a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés történt, úgy annak megtérítését felszámolhatjuk.
Kérünk vedd figyelembe, hogy mindaddig visszatarthatjuk az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg vissza nem szolgáltattad részünkre a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.
Mi történik, ha nem tudunk küldeni valamilyen árut?
Ha a megrendelt játékot nem tudjuk kiszolgálni - készlet hiányában, hibás, sérült vagy hiányosság miatt - az ügyfélszolgálatos kollégáink értesítenek erről.
Az egyeztetés során igyekszünk olyan hasonló terméket ajánlani Neked, ami kinézetében, funkciójában, árában hasonló az eredeti megrendelt játékkal. Ha nem tudunk ideális játékot egyeztetni és előre kifizetted a terméket, a játék árát visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Ha sikerült termékhelyettesítőt egyeztetnünk és az nagyobb összegű, akkor utánvéttel van lehetőséged kifizetni a díjkülönbözetet, ha a termékhelyettesítő kisebb összegű, akkor a fennmaradó összeget visszautaljuk a bankszámládra.
Mi történik, ha hosszabb időt vesz igénybe a szállítás, mint amit jeleztünk?
Ha a megrendelt játék ‑ beszerzés miatt ‑ az ígért határidőn túl mutat, abban az esetben kollégáink e-mailben vagy telefonon értesítenek és egyeztetnek Veled a szállítás várható idejéről.
Futáros vásárlás esetén a szállítási határidő 1-3 munkanap, GLS-el történő szállítás esetén 1-2 munkanap.
A húsvéti, Black Friday és Karácsony előtti időszakban a normál szállítási idő megnövekedhet és akár 4-5 munkanapot is igénybe vehet. Az aktuális szállítási időt a termék adatlapon, a vásárlás leadása előtt és a rendelést visszaigazoló e-mailben jelezzük feléd!
Hol tudok érdeklődni rendelésemmel kapcsolatosan?
Megrendelésed leadhatod telefonon keresztül is, szívesen állunk a rendelkezésedre és segítünk. A rendeléssel kapcsolatos bármilyen kérdés esetén, telefonon és e-mailben is bátran érdeklődhetsz az alábbi telefonszámon:
Telefon: +36-1-848-0420
Email cím: webshop@jateksziget.hu
Email esetén érdemes a megrendelésed azonosítóját feltüntetni a leveledben a gyorsabb beazonosítás érdekében.
Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk: munkanapokon 8-16 óráig.
Mi a teendő, ha nem a megrendelt árut küldtük? Ki fizeti a szállítási díjakat?
Abban az esetben, ha nem az eredetileg megrendelt játék került kiszállításra, akkor az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikén e-mailben vagy telefonon tudod jelezni azt. A csere termékről gondoskodunk és ingyenesen kiszállítjuk.
A visszaküldendő játékot kérjük, hogy zárt dobozba legyél kedves becsomagolni és a futárnak szíveskedj átadni, amikor az új játékot kiszállítják. Szállítási díjat ebben az esetben nem számítunk fel.
Mi a teendő, ha sérült a termék?
Ha a csomag kibontása után sértetlen dobozban azt tapasztalod, hogy sérült vagy hiányos a játék, esetleg nem működik, kérjük, hogy ilyen esetben az ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén jelezd Felénk, hogy a későbbiekben orvosolni tudjuk a problémát és új játékot küldhessünk Neked. Ha a számlán eltérést tapasztalsz, érdemes ezt is írásban bejelenteni, hogy mihamarabb korrigáljuk a hibát.
A csere termék kiszállításáról rövid határidőn belül gondoskodunk. A kiszállítás ebben az esetben is ingyenes, kérjük, hogy legyél kedves zárt dobozba becsomagolni a játékot és a futárnak átadni legyél kedves, amikor az új játékot kiszállítják.
Ha elemes játék meghibásodását észleled, akkor kérjük, hogy szíveskedj egy új elem kipróbálásával meggyőződni arról, hogy elemcsere után működik-e a játék. A legtöbb ilyen esetben az elem kicserélése után tökéletesen működnek a játékok.
Előre fizettem, hogyan tudom a pénzem visszakapni?
Ha az általad kívánt árut – készlet hiány miatt, hiba vagy hiányosság esetén - nem tudjuk Neked kiszolgálni, akkor a kollégáink értesíteni fognak erről. Az értesítés során igyekszünk olyan hasonló terméket ajánlani, ami kinézetében, funkciójában, árában hasonló az eredeti megrendelt játékkal.
Ha nem tudunk hasonló terméket egyeztetni és előre kifizetted a játék árát, a játék árát visszaadjuk az általad a vásárlás során használt módon vagy kérheted utalással is az általad kér bankszámla számra.
Szállítási sérülés esetén mi a teendő?
Ha azt tapasztalod, hogy a kiszállítás során megsérült a termék, akkor a futárnak egy jegyzőkönyvet kell felvennie. Kérjük, jelezd Felénk, hogy mi is értesüljünk róla. Terméket akkor cserélünk ki, ha a termék sérült, hiányos, hibás, rosszul van összeszerelve, minőségi hiba esetén, vagy ha a termékleírásban leírt jellemzőknek nem felel meg. Abban az esetben is visszaküldhető a termék, ha a doboz nem elfogadható állapotban került kiszállításra pl.: szakadt, sérült, ázott. Kérjük, ha ilyet tapasztalsz, akkor írásban jelezd Felénk, hogy minél gyorsabban kicserélhessük a játékot és új terméket küldhessünk Neked.
Kérjük ezért, hogy a számlát vagy a számlamásolatot őrizd meg, mert a termék (a hiánytalan tartozékaival együtt) ezek meglétével küldhető vissza.
Mire vigyázzak, amikor a szállítási címet megadom?
A szállítási cím megadásánál fontos, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben 8.00 és 17.00 óra között tartózkodik az a személy, aki átveszi a csomagot, mert a futár ebben az időintervallumban szállítja a megrendelt játékokat.
A kiszállítás idejéről elektronikus úton értesítést küld a futárszolgálat. Ha a futár valamilyen oknál fogva nem tudja átadni a csomagot, még egyszer próbálkozik a kiszállítással.
Érdemes a pontos telefonos elérhetőséget megadni, így lehetőség van arra, hogy a futárral egyeztess bármiféle kérdés merül fel.
Mire figyeljek, ha időre szeretném megkapni a rendelésem?
Futáros kiszállítással történő vásárlás esetén és Posta Pontra történő szállítási módnál is a szállítási határidő a megrendelésedet követően 1-3 munkanapot vehet igénybe.
GLS és MPL és Postra Pontra történő kiszállításnál is az összekészített csomagod átadjuk a futárszolgálatnak és valószínűleg az azt követő munkanapon megérkezik a megrendelésed a megadott szállítási címre.
Hogyan tudom használni a szűrőket?
A vásárlásnál nagy segítséget nyújt a szűrők beállítása.
A szűrőt beállíthatod kategóriák, korosztály, mesehős, nemek, ár és márkák szerint, ezáltal könnyen megtalálhatod a számodra ideális játékokat.
A honlapunkon található játékoknál termékleírást találsz, ahol a játékok legfontosabb jellemzőit olvashatod.
Hol és milyen formában jelenthetem, ha bármiféle hibát észleltem az oldalon?
Ha bármiféle észrevételed van a www.jateksziget.hu weboldalunkkal kapcsolatban, esetleg hibát tapasztalsz, és ezt szeretnéd megosztani velünk, akkor nyugodtan fordulj hozzánk bizalommal telefonon vagy írásban és mi szívesen vesszünk a javaslatodat.
Elérhetőségeink kapcsolatfelvétel esetén:
Telefon: +36-1-848-0420
Email cím: webshop@jateksziget.hu
Webáruházunkban leadott megrendelésnél nincsen mód személyes átvételre. Személyes vásárlás esetén üzleteinket ajánljuk, melyek listája a következő linken megtalálható: https://jateksziget.hu/pages/uzleteink.
Ha van konkrét kiválasztott játék, szívesen megnézzük, mely boltunkban van készleten, illetve ott milyen áron kapható, hiszen eltérő készletekkel, árakkal dolgozunk.
Érdeklődj elérhetőségeink bármelyikén:
Telefon: +36-1-848-0420
Email cím: webshop@jateksziget.hu
Kérlek, keress minket bizalommal, szívesen segítünk.