A Webáruház játékokat és játékhoz tartozó kiegészítő termékeket forgalmaz.
A termék adatlapján szereplő termékképek eltérhetnek a valóságtól, előfordulhat hogy illusztrációként szerepelnek. Az ilyen eltérésekért a Webáruház nem vállal felelősséget..
A Webáruházban szereplő készletinformációk tájékoztató jellegűek. Előfordulhat, hogy a készletinformációban az szerepel, hogy készleten van az adott termék, annak ellenére, hogy valójában nincs készleten. Ilyen hibák előfordulása esetén a Webáruház értesíti a vásárlót, azonban felelősséget nem vállal.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.
A Webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák.
A megvásárolt termékek átvételének módja:
- Magyar Postával történő házhoz szállítás
- házhozszállítás hétköznapon 8 és 17 óra között GLS futár útján
- GLS csomagautomatában és csomagponton történő átvétel
- Posta Pontban és csomagautomatában történő átvétel
- házhozszállítás DPD futár útján
- BOXY aznapi házhozszállítás*
* Boxy Aznapi kiszállítás
A Boxy aznapi kiszállás esetében a 00:00-12:00 között leadott rendeléseket még aznap, a 12:01-23.59 között leadott rendeléseket pedig másnap szállítja ki 14:00 - 20:00 óra között logisztikai partnerünk, a Boxy Logisztikai Zrt. futára. A szállítás napján 13:00 - 14:00 óra között logisztikai partnerünk emailben értesít a csomag indulásáról, majd egy későbbi levélben a pontos kiszállítási időintervallumról is!
Figyelem! A Boxy aznapi kiszállítás szolgáltatás korlátozottan Budapest és Pest megye megjelölt irányítószámaira vonatkozik: Budapest teljes területe, valamint Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagytarcsa, Pécel, Pomáz, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üllő és Vecsés.
Továbbá csak munkanapokon elérhető és kizárólag nem nagycsomagos rendelések esetében. (nagycsomagnak számít pl. homokozó, csúszda, ... stb.) Rendszerünk a megrendelésben szereplő termékek kalkulált súlya és térfogata alapján automatikusan ajánlja fel vagy nem, a Boxy aznapi kiszállítás lehetőségét.
A Boxy aznapi házhozszállítás szolgáltatást a Boxy Logisztikai Zrt. biztosítja a Játéksziget részére. A Boxy Logisztikai Zrt. egy magyarországi logisztikai vállalat. A vállalat széles körű logisztikai szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, köztük raktározást, szállítmányozást, csomagolást, komissiózást és disztribúciót. A Boxy Logisztikai Zrt. ügyfelei között számos nagy hazai és nemzetközi vállalat szerepel. Székhelyük Budapesten található, Fulfillment raktáruk pedig Üllőn, az M0 és M4 kereszteződésénél.
Szállítás
Ha szeretné tudni, hogy most hol van a csomagja, a futárszolgálatok nyomkövetési oldalán megnézheti:
- MPL küldemény nyomkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
- GLS csomagkeresés: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
- DPD hol a csomagom: https://www.dpd.com/hu/hu/faq/wo-ist-mein-paket/
25 000 Ft feletti belföldi csomagokat ingyen szállítjuk, kivéve nagy méretű termékek/csomagok!
A Webáruház belföldi csomagszállítás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel 25 000 Ft alatti rendelés esetén:
Online bankkártyás fizetés esetén:
GLS Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1499 Ft
MPL Házhozszállítás: 2-4 munkanap, 1799 Ft
GLS Csomagautomata és csomagpont: 1-2 munkanap, 1299 Ft
Posta Pont és csomagautomata: 1-3 munkanap, 1299 Ft
DPD Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1299 Ft
BOXY aznapi házhozszállítás*: 1599 Ft (Ugrás a Boxy aznapi kiszállításhoz)
Utánvéttel:
GLS Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1899 Ft
MPL Házhozszállítás: 2-4 munkanap, 2199 Ft
GLS Csomagautomata és csomagpont: 1-2 munkanap, 1699 Ft
Posta Pont és csomagautomata: 1-3 munkanap, 1699 Ft
DPD Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1699 Ft
BOXY aznapi házhozszállítás*: 1999 Ft (Ugrás a Boxy aznapi kiszállításhoz)
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelt termék(ek) súlyának és különös tekintettel méretének függvényében a kiszállítási díj / a kiszállítást végző Partnerünk - a megadottakhoz / megjelölthöz - képest változhat.
A kiszámlázandó szállítási díjról és a szállítást végző Partnerről Ön a rendelés véglegesítését megelőző utolsó lépéskor a felületen tájékozódhat. A túlméretes termékek/csomagok szállítására nem vonatkozik a 25 000 Ft feletti ingyen szállítás!
Online bankkártyás fizetés esetén:
Nagyméretű (L-es) csomag szállítási díja: bruttó 2599 Ft/vásárlás
Nagyméretű (XL-es) csomag szállítási díja:bruttó 2599 Ft/vásárlás
Utánvéttel:
Nagyméretű (L-es) csomag szállítási díja: bruttó 2999 Ft/vásárlás
Nagyméretű (XL-es) csomag szállítási díja: bruttó 2999 Ft/vásárlás
A Webáruház külföldi csomagszállítás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel:
- fizetés a weboldalon bankkártyával házhozszállítás esetén bruttó 5999 Ft/vásárlás
Külföldi csomagszállítás az alábbi országokba lehetséges: Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Ausztria, Csehország, Románia, Németország.
Szállítási idő: 3-5 munkanap
A szállítási határidőre vonatkozó feltételeket a Webáruház honlapja tartalmazza.
Fizetés
Utánvétel
Ha ezt a fizetési módot választod, akkor csomagodat a futárnál vagy a kiválasztott PostaPonton tudod kifizetni.
A csomagot a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni, a PostaPonton nagy részében készpénzes fizetés mellett bankkártyával is lehet fizetni.
Online Bankkártyás fizetés
Webáruházunk részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:
⦁ Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
⦁ Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
⦁ Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)
Ezekkel a kártyákkal lehet fizetni:
⦁ MasterCard (dombornyomott)
⦁ Visa (dombornyomott)
⦁ Electron (nem dombornyomott): ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyát kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók
⦁ Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheted biztonságos módon vásárlásod:
Fizetés lépései
A jateksziget.hu oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. A rendelés véglegesítése után átkerülsz a OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a kártyaadataidat szükséges kitöltened a fizetés megkezdéséhez. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a jateksziget.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.
Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérlek, vedd fel a kapcsolatot a számlavezető bankoddal.
A megrendelések feldolgozása és a teljesítés
A Webáruház köteles a Vásárló megrendelésének megérkezését a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A rendelésről a Webáruház rendszere a Vásárlót egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Webáruházat nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
A Webáruházban kellő tájékoztatást talál a következőkről:
- megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól;
- a Vállalkozás nevéről, székhelyének postai címéről, a telefonszámáról és az elektronikus levelezési címéről;
- a szerződés szerinti termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről, valamint az ezen kívül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről).