Fizetés és szállítás

A Webáruház játékokat és játékhoz tartozó kiegészítő termékeket forgalmaz.
A termék adatlapján szereplő termékképek eltérhetnek a valóságtól, előfordulhat hogy illusztrációként szerepelnek. Az ilyen eltérésekért a Webáruház nem vállal felelősséget.
 
A Webáruházban szereplő készletinformációk tájékoztató jellegűek. Előfordulhat, hogy a készletinformációban az szerepel, hogy  készleten van az adott termék, annak ellenére, hogy valójában nincs készleten. Ilyen hibák előfordulása esetén a Webáruház értesíti a vásárlót, azonban felelősséget nem vállal.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.
 
A Webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák.

A megvásárolt termékek átvételének módja:
- Magyar Postával történő házhoz szállítás
- házhozszállítás hétköznapon 8 és 17 óra között GLS futár útján
- Posta Pontban és csomagautomatában történő átvétel
- Expressz személyes átvétel a Dunaház Üzletközpontban (1095. Budapest, Boráros tér 7.) 

Szállítás

A Webáruház belföldi csomagszállítás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel:

GLS Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1390 Ft
MPL Házhozszállítás: 1-2 munkanap, 1390 Ft
Posta Pont és csomagautomata: 1-2 munkanap, 1190 Ft
Expressz GLS szállítás: 1880 Ft
Expressz MPL szállítás: 1880 Ft
Expressz személyes átvétel: 2-4 óra*, 1390 Ft
*Expressz személyes átvétel esetén az adott napon 13:00 óráig leadott rendelés még adott napon 15:00 és 19:00 óra között átvehető Budapesten, a Boráros tér 7. - Dunaház Üzletközpontban.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelt termék(ek) súlyának és különös tekintettel méretének függvényében a kiszállítási díj / a kiszállítást végző Partnerünk - a megadottakhoz / megjelölthöz - képest változhat.
A kiszámlázandó szállítási díjról és a szállítást végző Partnerről Ön a rendelés véglegesítését megelőző utolsó lépéskor a felületen tájékozódhat.

Nagyméretű (L-es) csomag szállítási díja: bruttó 1990 Ft/vásárlás
Nagyméretű (XL-es) csomag szállítási díja: bruttó 2990 Ft/vásárlás

A Webáruház külföldi csomagszállítás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel:

- fizetés a weboldalon bankkártyával házhozszállítás esetén bruttó 5990 Ft/vásárlás

Külföldi csomagszállítás az alábbi országokba lehetséges: Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Ausztria, Csehország, Románia, Németország.

Szállítási idő: 3-5 munkanap

A szállítási határidőre vonatkozó feltételeket a Webáruház honlapja tartalmazza.

Fizetés

Utánvétel
Ha ezt a fizetési módot választod, akkor csomagodat a futárnál vagy a kiválasztott PostaPonton tudod kifizetni.
A csomagot a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni, a PostaPonton nagy részében készpénzes fizetés mellett bankkártyával is lehet fizetni.

Online Bankkártyás fizetés 

Webáruházunk részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.


A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:
⦁ Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
⦁ Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
⦁ Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

Ezekkel a kártyákkal lehet fizetni:
⦁ MasterCard (dombornyomott)
⦁ Visa (dombornyomott)
⦁ Electron (nem dombornyomott): ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyáddal internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyát kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók
⦁ Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!

 

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheted biztonságos módon vásárlásod:

Fizetés lépései

A jateksziget.hu oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. A rendelés véglegesítése után átkerülsz a OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a kártyaadataidat szükséges kitöltened a fizetés megkezdéséhez. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a jateksziget.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.
Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérlek, vedd fel a kapcsolatot a számlavezető bankoddal.

A megrendelések feldolgozása és a teljesítés

A Webáruház köteles a Vásárló megrendelésének megérkezését a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A rendelésről a Webáruház rendszere a Vásárlót egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Webáruházat nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

A Webáruházban kellő tájékoztatást talál a következőkről:
- megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól;
- a Vállalkozás nevéről, székhelyének postai címéről, a telefonszámáról és az elektronikus levelezési címéről;
- a szerződés szerinti termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről, valamint az ezen kívül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről).