iskola kezdes

GYakran ismételt kérdések

Miért jó, ha feliratkozok a hírlevélre?

A hírlevélre feliratkozók értesülnek a legfrissebb akcióinkról, újdonságainkról, és az aktuális nyereményjátékainkról.

Hogyan tudom megnézni, hogy egy termék melyik üzletben átvehető?

Minden termék mellett található egy (Hol van? ») felirat. Arra rákattintva előugrik egy lista, amiben felsoroljuk azokat a boltjainkat, ahol a játékot át lehet venni.

Mi a rendelés menete?

A „kosár" ikonra kattintva a kiválasztott termék(ek) adatai (játék elnevezése, darabszáma, bruttó vételára) bekerülnek virtuális kosaradba, amit a képernyő jobb felső sarkában lehet megtekinteni a bevásárlókocsira kattintva.

A játékok darabszámát a „+” és „-” ikonokra kattintva változtathatod. A kosaradba helyezett termék(ek)et az „Eltávolít” feliratra kattintva törölheted.

Ha szeretnéd megvásárolni a termékeket, kattints a "Tovább a pénztárhoz" ikonra. A megrendelés véglegesítésénél módosíthatod adataidat, kiválaszthatod az átvételi és a fizetési módot, valamint megjegyzést fűzhetsz a megrendelésedhez.

Fogadd el a vásárlási feltételeket, és kattints a „Megrendelés elküldése” gombra!

A megrendelésed véglegesítését követően a webáruház rögzíti a megrendelésed, majd e-mailben visszaigazolást küld.

A megrendelésed akkor tekinthető véglegesnek, illetőleg a szerződés akkor tekinthető létrejöttnek, ha a webáruház elküldi a visszaigazoló e-mailt.

Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést adhassak le?

Regisztráció nélkül is rendelhetsz.

A regisztrált felhasználók fiókjukba belépve gyorsabban adják le a rendelést, mivel adataik korábban már mentésre kerültek, és így a vásárlás során nem kell azokat újra megadniuk.

A weboldalon található árak megegyeznek a Játéksziget üzleteiben lévő termékek áraival?

A webáruházban feltüntetett árak kizárólag a weboldalon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek.

Utalvánnyal is fizethetek?

Üzleteinkben elfogadjuk az Erzsébet Ajándékutalványokat, valamint a Játéksziget által kibocsátott utalványokat. A weboldalon leadott rendelésekhez kizárólag személyes átvétel esetén válthatsz be utalványt. Házhoz-, és Pick Pack Pontra szállításkor erre nincs lehetőség.

Hogyan tudom megadni, hogy egy játékból melyik karaktert szeretném megrendelni?

Egyes termékeknél ki tudod választani, hogy melyik karaktert kéred. Kattints a kép mellett megjelenő választási lehetőségek egyikére! Kattintást követően választásod beszíneződik. Jelenleg csak egy karaktert tudsz így jelölni, ezért, ha több különböző típust szeretnél vásárolni, kérjük, egyenként helyezd be őket a kosárba! 

Ha nincs ilyen lehetőség, akkor a Megjegyzés rovatba írhatod be kérésedet.

A képre kattintva, sajnos, még nem tudsz választani.

Hogyan tudom átvenni a rendelésem?

A megrendelt terméket átveheted:

  • - személyesen üzleteinkben, vagy
  • - kérheted házhozszállítását GLS futárszolgálattal, vagy
  • - átveheted Pick-Pack-Pontokon is.
Mikor kapom meg a rendelésem?

A Játéksziget üzleteiben történő átvételnél már megkaphatod akár a rendelés napján vagy másnap. Kérjük, mindenképpen várd meg az e-mailes értesítőt!

Ha a GLS vagy a Pick-Pack-Pontos szállítást választottad, akkor a kiszállítás ideje a megrendelést követő 1-2 munkanap. Amennyiben nincs a központi raktárunkban a kiválasztott termékből, a kiszállítás ideje 2-4 munkanapra bővülhet. A vásárlást követő tájékoztató levélben igyekszünk a legpontosabb információval szolgálni.

Előre fizettem, hogyan kaphatom vissza a kifizetett összeget?

Ha a megrendelésedben szereplő játékot – készlethiány miatt, hiba vagy hiányosság esetén - nem tudjuk biztosítani, akkor kollégáink értesíteni fognak erről. Ilyenkor próbálunk más terméket ajánlani, amely kinézetében, funkciójában, árában hasonlít az eredetihez.

Ha egyik ajánlott játék sem felel meg, de már előre kifizetted az eredetit, a vételárat visszatérítjük az általad kívánt módon (utalással a bankszámlaszámodra, készpénzben). Kérjük, egyeztess az Ügyfélszolgálattal!

Szállítási sérülés esetén mi a teendő?

Ha azt tapasztalod, hogy a kiszállítás során megsérült a termék, akkor a futárnak egy jegyzőkönyvet kell felvennie. Kérjük, jelezd nekünk, hogy mi is értesüljünk róla. Terméket akkor cserélünk ki, ha a termék sérült, hiányos, hibás, rosszul van összeszerelve, vagy ha a termékleírásban leírt jellemzőknek nem felel meg.  Abban az esetben is visszaküldhető a termék, ha a játék doboza nem elfogadható állapotban került kiszállításra pl.: szakadt, sérült, ázott. Kérjük, ebben az esetben is keress meg minket, hogy minél gyorsabban kicserélhessük a játékot és új terméket küldhessünk neked.

A számlát vagy a számlamásolatot mindenképpen őrizd meg, mert a termék (a hiánytalan tartozékaival együtt) ezek meglétével küldhető vissza.

Mire vigyázzak, amikor a szállítási címet megadom?

A szállítási cím megadásánál fontos, hogy olyat adj meg, ahol napközben 8.00 és 17.00 óra között tartózkodik az a személy, aki átveszi a csomagot, mert a futár ebben az időintervallumban szállítja ki a megrendelt játékokat.  Ha bármi, a szállítással kapcsolatos kérésed vagy információd van (pl. csomagot átvevő személy neve, címpontosítás), akkor kérjük, azt a rendelés leadásánál a Megjegyzés rovatban jelezd!

 A kiszállítás idejéről e-mailben, vagy SMS-ben értesítést küld a futárszolgálat. Ha a futár valamilyen oknál fogva nem tudja átadni a csomagot, még egyszer próbálkozik a kiszállítással.

Érdemes a pontos telefonos elérhetőséget megadnod, így egyeztethetsz a futárral, ha kérdésed adódna.

Mire figyeljek, ha időre szeretném megkapni a rendelésem?

Rendelésleadáskor a Személyes bolti átvételt is választhatod kiszállítás helyett. Ezután rendszerünk azokat a Játéksziget üzleteket kínálja fel, ahol az adott játék készleten van. Ez a leggyorsabb módja annak, hogy a játék rövid időn belül nálad legyen. A játékok kiszolgálása személyes átvétel esetén 1-2 munkanap. Ha a megrendelt termékből van készleten, kollégáink akár 1-2 órán belül is összekészíthetik. Az átvétel időpontjáról emailben, vagy SMS-ben értesítünk.  

 

Futáros rendelés esetén a szállítási idő 1-4 munkanapot vehet igénybe. Ha a megrendelt játék nincs a központi raktárunkban, akkor a teljesítés ideje megnövekedhet, melyről időben értesítünk.

GLS-es szállítás esetén csomagodat átadjuk a futárszolgálatnak, és az azt követő munkanapon megérkezhet a megrendelésed a megadott szállítási címre. A GLS-sel történő kiszállítás díja: 990.-Ft.

Pick-Pack-Pontra történő szállítás esetén a megrendelés leadásakor naprakész listából választhatsz a számodra legideálisabb átvevőhelyek közül.

A Pick-Pack-Pontos csomagátvételi helyek: Relay/Inmedio üzletek, Playersroom üzletek, Coop áruházak, Egészség Plusz Szaküzletek, Avia, Mol és OMV töltőállomások. Az átvételi pontok nagy előnye, hogy a kedvező nyitvatartás következtében egész nap hozzájuthatsz a csomagodhoz, benzinkutaknál éjjel-nappal átveheted.

A Pick-Pack-Pontra szállítás díja: 790.-Ft.  A Pick-Pack-Pontos átvételnél vidd magaddal a személyi azonosságodat igazoló okmányodat vagy lakcímkártyádat, mert annak bemutatásával adják át a csomagot. Cég nevére történő vásárlás esetén érdemes magaddal vinni az aláírási címpéldányt.

Hogyan tudom használni a "Kedvencek" funkciót?

Azokat a játékokat, amelyek felkeltik az érdeklődésedet, a "Kedvencek” listájára gyűjtheted.

Ehhez nem kell mást tenned, csak a játék oldalán található "Kosárba” gomb melletti szívecskére kattintani (a termék kis fotóján lévő szívecskére is rákattinthatsz) és a kiválasztott játék automatikusan bekerül a jobb felső sarokban található piros szívecskébe, a "Kedvenceid” közé, ahol később is láthatod őket.

Ha a listádról törölni szeretnél egy terméket, akkor kattints "Kosárba” ikon melletti szívre (a termék kis fotóján lévő szívecskére is rákattinthatsz), és lekerül a listádról.

Ez egy gyors és egyszerű módja annak, hogy a neked tetsző játékokat kiemeled és át tudd nézni a vásárlásod előtt.

Hogyan tudom használni a szűrőket?

A vásárlásnál nagy segítséget nyújt a szűrők beállítása.

A szűrőt beállíthatod kategóriák, korosztály, nemek, ár, márkák, akciós termékek és „kedvencek” szerint, ezáltal könnyen megtalálhatod a számodra ideális játékokat.

A "Kedvencek” listán belül is van lehetőséged a legújabb, legolcsóbb, legdrágább, ABC sorrendben vagy kedvezmény szerint szűkíteni a játékokat, valamint az akciós és ingyen kiszállítású termékekre is rákereshetsz.

A játékok oldalán termékleírást találsz, ahol a játékok legfontosabb jellemzőit olvashatod.

Bármiféle termékkel kapcsolatos kérdés esetén szívesen válaszolunk ügyfélszolgálati telefonszámunkon, e-mailben, vagy a www.jateksziget.hu honlapunkon a termék oldalán található "Kérdezz Tőlünk” fül alatt üzenhetsz nekünk, amire rövid időn belül válaszolunk.

Hogyan tudok a vásárlásomtól elállni?

A termék átvételétől számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a 14 napba a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.


Az elállási szándékod szóban (telefonon vagy a webáruház székhelyén), írásban (postai úton vagy a webáruház székhelyén átvetett levélben) vagy e-mailben közölheted.

Az elállási jogodat indokolás (külön magyarázat) nélkül gyakorolhatod.

Az elállási jogodat a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatod.

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldened a 14 napos jogszabályi határidőn belül.

A  terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles vagy nekünk visszajuttatni.

Elállás esetén legkésőbb az elállást tartalmazó jognyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül fizetjük vissza az általad megfizetett teljes összeget (a termék vételárát és a szállítási költséget is), az által kért formában, az irányadó jogszabályi előírások által meghatározott keretek között.

Amennyiben nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választottad az elállás esetén, az ebből adódó többletköltséget nem kell megtérítenünk.

Elállás esetén a termék visszaküldésének költségei téged terhelnek.

Amennyiben a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés történt, úgy annak megtérítését felszámolhatjuk.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy mindaddig visszatarthatjuk az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg vissza nem szolgáltattad részünkre a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.

Mi történik, ha nem tudunk küldeni valamilyen árut?

Ha a megrendelt játékot nem tudjuk kiszolgálni - készlet hiányában, hibás, sérült vagy hiányosság miatt - az ügyfélszolgálatos kollégáink értesítenek erről.

 Az egyeztetés során igyekszünk olyan hasonló terméket ajánlani Neked, ami kinézetében, funkciójában, árában hasonló az eredeti megrendelt játékkal. Ha nem tudunk ideális játékot egyeztetni és előre kifizetted a terméket, a játék árát visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.  

Ha sikerült termékhelyettesítőt egyeztetnünk és az nagyobb összegű, akkor utánvéttel van lehetőséged kifizetni a díjkülönbözetet, ha a termékhelyettesítő kisebb összegű, akkor a fennmaradó összeget visszautaljuk a bankszámládra.

Mi történik, ha hosszabb időt vesz igénybe a szállítás, mint amit jeleztünk?

Ha a megrendelt játék ‑ beszerzés miatt ‑ az ígért határidőn túl mutat, abban az esetben kollégáink e-mailben vagy telefonon értesítenek és egyeztetnek Veled a szállítás várható idejéről.

A játékok összekészítése és kiszolgálása bolti személyes vásárlás esetén: 1-2 munkanap.

Futáros vásárlás esetén a szállítási határidő 2-4 munkanap.

Hol tudok érdeklődni rendelésemmel kapcsolatosan?

Megrendelésed leadhatod telefonon keresztül is, szívesen állunk a rendelkezésedre és segítünk. A rendeléssel kapcsolatos bármilyen kérdés esetén, telefonon és e-mailben is bátran  érdeklődhetsz az alábbi telefonszámon:

Email esetén érdemes a megrendelésed azonosítóját feltüntetni a leveledben a gyorsabb beazonosítás érdekében.

Ügyfélszolgálati nyitvatartásunk: munkanapokon 9-17 óráig.

 

Mi a teendő, ha nem a megrendelt árut küldtük? Ki fizeti a szállítási díjakat?

Abban az esetben, ha nem az eredetileg megrendelt játék került kiszállításra, akkor az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikén e-mailben vagy írásban tudod jelezni azt. A csere termékről gondoskodunk és ingyenesen kiszállítjuk.

A visszaküldendő játékot kérjük, hogy tedd bele egy kartondobozba és ragaszd le, majd a cserecsomag kiszállításakor szíveskedj átadni a futárnak. Szállítási díjat ebben az esetben nem számítunk fel.

Egyes termékeknél ki tudod választani, hogy melyik karaktert szeretnéd megvásárolni a kép melletti választási opciókra kattintva.

Ha nincs ilyen lehetőség, akkor kérlek a megjegyzéshez írd be, hogy melyik karaktert szeretnéd.

A képre történő kattintással nem tudod kiválasztani a karaktert.

Mi a teendő, ha sérült a termék?

Ha azt tapasztalod, hogy a játék sérült vagy hiányos, esetleg nem működik, kérjük, hogy ilyen esetben az ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén jelezd Felénk, hogy a későbbiekben orvosolni tudjuk a problémát és új játékot küldhessünk Neked. Ha a számlán eltérést tapasztalsz, érdemes ezt is írásban bejelenteni, hogy mihamarabb korrigáljuk a hibát.

A csere termék kiszállításáról rövid határidőn belül gondoskodunk. A kiszállítás ebben az esetben is ingyenes, kérjük, hogy legyél kedves becsomagolni egy kartondobozba a játékot és a futárnak átadni, amikor az új csomagot kiszállítják.

Ha elemes játék meghibásodását észleled, akkor kérjük, hogy szíveskedj egy új elem kipróbálásával meggyőződni arról, hogy elemcsere után működik-e a játék. A legtöbb ilyen esetben az elem kicserélése után tökéletesen működnek a játékok.

Hol és milyen formában jelenthetem, ha bármiféle hibát észleltem az oldalon?

Ha bármiféle észrevételed van a www.jateksziget.hu weboldalunkkal kapcsolatban, esetleg hibát tapasztalsz, és ezt szeretnéd megosztani velünk, akkor nyugodtan fordulj hozzánk telefonon, vagy írásban, mi szívesen fogadjuk a javaslatodat.

Elérhetőségeink kapcsolatfelvétel esetén:

A szerződéskötés nyelve

A közöttünk léterjövő szerződés magyar nyelven kerül megkötésre.

A szerződés alakisága

A webáruházban leadott megrendelésed alapján elektronikus úton jön létre a szerződés.

Szerződések iktatása és utólagos hozzáférhetősége

A közöttünk létrejövő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A webáruházunk a szerződéseket iktatja és 5 évig megőrzi. Ezen időtartam alatt a szerződés számodra utólag is hozzáférhető.

Online vitarendezési platform (ODR)

Lehetőséged van az ún. online vitarendezési platform (ODR) igénybevételére és a Webshoppal megkötött szerződéssel kapcsolatos panaszodnak ezen platformon keresztül történő benyújtására és a felmerült jogviták ezen platformon keresztül történő rendezésére.

Az ODR online vitarendezési platform az alábbi internetes oldalon érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Békéltető testület előtti eljárás lehetősége

Vásárlásoddal kapcsolatos jogvita esetén a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed, a jelen üzlet, illetve a Formatex Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatsz. A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetősége és levelezési címe az ÁSZF-ünk mellékletében találod meg. 

A békéltető testület a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai szerint jár el, különös tekintettel az 1997. évi CLV. törvény 18-37. §-aiban foglaltakra.