nyar
Kreatív játékok 3 éves kortól

Kreatív játékok 3 éves kortól

Hogy miért érdemes kreatív játékot adni a gyerekek kezébe már ilyen kicsi korban is? Azért, mert ezek a játékok amellett, hogy szórakoztatóak a kicsik számára, remekül fejlesztik is a különböző készségeiket, amit aztán ügyesen tudnak kamatoztatni a hétköznapokban!
Mutatunk egy varázslatos, lakásban is használható homokot, egy saját készítésű farmot és egy nagyon vicces mágneses könyvet! Mindhárom játék lányoknak és fiúknak is remek választás.

Homokozás a lakásban? Simán!

Igen, tudjuk, elsőre elképesztően hangzik az ötlet, de hidd el, ezzel a különleges homokkal tényleg akár a gyerekszobában is lehet játszani! A Sands Alive egy bársonyos tapintású anyag, amellyel könnyedén meg lehet bármit formázni, kicsit a gyurmára emlékeztet a játék. A homok kizárólag természetes alapanyagokból áll, nem tapad, nem hagy nyomot, sosem szárad ki és bármikor átalakítható, újragyúrható, ráadásul könnyedén fel is lehet takarítani, ha kiszóródik.
A Sands Alive játékok kiválóan fejlesztik a picik kézügyességét, finommotorikus készségét, kreativitását és beindítja fantáziájukat. Akár kastélyt, pizzát, édességeket vagy éppen állatokat is lehet formázni a tematikus készletek segítségével.

Készítsétek el a saját farmotokat!

Ugye milyen menő egy olyan játék, amit részben a gyerek készít el? Egész máshogy esik vele a játék, ha már a játék elkészítésében is részt lehet venni!
Ezzel a farm játékszettel már egy 3 éves gyerek is elboldogul, először persze némi szülői segítséggel. A feladat egyszerű: egy saját farmot kell elkészíteni. Megépíteni az istállót a házi állatoknak, megformázni a különböző színű gyurmákból és a sablonok segítségével az állatokat, majd beköltöztetni őket a farm alapjára. A sablonok vastag kartonból készültek, így a kicsi kezek is könnyen tudnak bánni velük. Nagyszerű kreatív játék az óvodás korú gyermekeknek, amelyet akárhányszor újra lehet játszani!
Mágneses könyv
Mágneses könyvek

Ezek tulajdonképpen csak a formájukat tekintve könyvek, valójában a könyv alakú doboz csak a játék részét képezi, illetve a játék tárolására szolgál. A dobozt kinyitva ugyanis 10 mókás arcot ábrázoló képet találunk és 55 darab mágnest, amelyek mindegyike az arc különböző részeit ábrázolja. Ki kell választani egy arcot a tíz közül és már lehet is lemásolni a képet a mágnesek segítségével.
Persze egyáltalán nem muszáj pont ezeket az arcokat utánozni, sőt! Kifejezetten vicces lesz a végeredmény, ha a gyerekek a különböző frizurákat és kiegészítőket kombinálják egymással az arcokon. Közben pedig észrevétlenül megtanulják az arc részeit, arányait és a kis ujjaik is ügyesednek, ahogy a mágneseket a helyükre teszik. Remekül használható akár utazás közben is a játék, hiszen a mágnesnek köszönhetően nem potyog szét.